söndag, januari 01, 2006

Gott nytt år alla!

Sitter här i tv-rummet och ser på nån maratonvisning av Lost. Det är ju riktigt bra... *s* Jag som hela tiden av ren princip inte har sett på det, nåväl nu slipper jag ju vänta på att nästa avsnitt en hel vecka. Det har visats Lost-avsnitt hela dan *s*

Vi hade besök av Tovas gudmor A och hennes sambo J igår, vi åt fondue och var uppe till kl 3 i morse. Hu va trött jag var i morse... Men vi hade väldigt trevligt!

Tösen sover nu, helt utmattad av alla kramar som hon har delat ut under helgen, och Håkan sitter uppe vid sin dator och pysslar med nåt. I ugnen står en omelett, skönt med mat som lagar sig själv *s*

I morgon ska jag jobba, men vara ledig resten av veckan. Sen kommer Håkan att vara pappaledig i tre hela veckor, vet inte riktigt än hur mycket jag kommer att jobba...

Må väl!

Inga kommentarer: