måndag, december 19, 2005

Julstämning i Mattmar! Nu har det kommit lite snö och är minusgrader *jublar* Hoppas bara att det kommer ännu mer snö till jul...

Idag är Håkan borta i Åre på firmafest, de skulle sova över på hotellet där de har festen också... Så inatt så har jag och Tova dubbelsängen för oss själva. Inte för att jag kommer få mer plats för det, hon sover ju ändå större delen av natten i min armhåla *ler*

Vi var hemma hos en väninna i eftermiddag, hon var så gullig så hon bjöd oss på middag. Annars hade det blivit ett samtal till pizzerian i grannhålan - det är ju så aptrist att laga mat åt sig själv bara...

I morgon ska vi göra stan Tova och jag... köpa de sista julklapparna och njuta av att gå på stan själv och själv få bestämma i vilken takt jag tar affärerna. Kanske jag ringer till Tovas gudmor och ser om hon vill gå med mig...

Nåväl, allt är frid och fröj här hemma nu. Prinsessan har varit hyfsat kinkig på sistone, men nu när tanden har brutit fram så är det mycket bättre *pust* Tyvärr så är det en tand till på G, den bryter nog fram vilken dag som helst... Nu sover hon i alla fall sött på soffan med Nemi (vår svarta katt) bredvid sig *ler* Så underbara så!

Peace and out!

Inga kommentarer: